Wydłużamy Black Week: 7% rabatu na wszystko i podwójny cashback! Skorzystaj z promocji Do końca akcji zostało: 00 dni 23 godzin 19 minut 30 sekund

Kto pyta, nie błądzi!

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Tutaj znajdziesz odpowiedzi

Czy mogę kupić więcej niż 1 dietę w jednym zamówieniu? Czy mogę kupić więcej niż 1 dietę w jednym zamówieniu?

Oczywiście! W ostatnim kroku zamówienia wybierz przycisk “Dodaj nowe zamówienie” i gotowe:)

Gdzie znajdę skład posiłku oraz zawartość makroskładników? Gdzie znajdę skład posiłku oraz zawartość makroskładników?

Na każdym daniu znajdziesz nie tylko opisany szczegółowo skład, ale także kaloryczność, alergeny oraz zawartość makroskładników.

Dlaczego mogę złożyć zamówienie z 3-dniowym wyprzedzeniem? Dlaczego mogę złożyć zamówienie z 3-dniowym wyprzedzeniem?

Ponieważ dzięki temu znamy dokładną ilość składników potrzebnych do przygotowania konkretnej liczby posiłków. Wspieramy świadome jedzenie oraz ograniczenie marnowania żywności. Gwarantuje to pełne wykorzystanie zamówionych produktów, a Ty masz pewność, że wszystko jest zawsze świeże, bo składniki do naszych potraw zamawiamy na bieżąco.

Co jeśli wyjeżdżam, a mam wykupiony pakiet? Co jeśli wyjeżdżam, a mam wykupiony pakiet?

Zawsze masz możliwość zawieszenia pakietu, przełożenia go na inny dzień lub wprowadzenia zmiany adresu dostawy. Możesz zrobić to samodzielnie w Panelu Klienta 24/7 lub skontaktować się z naszym Biurem Obsługi pod adresem biuro@gastropaczka.pl w godzinach naszej pracy.

Chciałbym zmienić rodzaj zamówionego pakietu i wypróbować inne menu. Czy jest taka możliwość? Chciałbym zmienić rodzaj zamówionego pakietu i wypróbować inne menu. Czy jest taka możliwość?

Jasne! Możesz zrobić to samodzielnie w Panelu Klienta 24/7 lub skontaktować się z naszym Biurem Obsługi pod adresem biuro@gastropaczka.pl w godzinach naszej pracy. W przypadku zmiany zamówienia na pakiet o wyższej wartości cenowej system będzie wymagał od Ciebie dopłaty. W przypadku zmiany zamówienia na pakiet o niższej wartości cenowej do Twojego konta zostanie przypisana ilość punktów odpowiadająca różnicy wynikającej z cennika. Punkty te nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny.

W mojej skarbonce posiadam dodatkowe punkty. Jak mogę je wykorzystać? W mojej skarbonce posiadam dodatkowe punkty. Jak mogę je wykorzystać?

Punkty zgromadzone w skarbonce zmniejszają wartość kolejnego zamówienia, jeśli sobie tego życzysz. Każde 100 punktów wymienisz na rabat w wysokości 1zł. Za co możesz zdobywać punkty?
1. Zamów dietę ...
… na dłużej - to się opłaca! Za każde wydane 100 zł do Twojej skarbonki trafia 5 zł. To znaczy,  że średnio każde 20 klasycznych dni daje Ci 1 dzień diety gratis! Fajnie? Pewnie, że fajnie!  Rabat wykorzystasz na swoje kolejne zamówienie.
2. Oceniaj
Za każdą ocenę do Twojej skarbonki trafia 25 punktów. W naszej paczce chcemy wiedzieć,  co lubisz! Oceniaj swoje posiłki w skali od 1 do 5 gwiazdek i pozwól nam dowiedzieć się,  jakie smaki pasują Ci najbardziej.
3. Zapraszaj
Poleć nas rodzinie, znajomym i wszystkim, którzy powinni dołączyć do naszej paczki.  Kod polecający znajdziesz po zalogowaniu na swoim koncie. Jak to działa? Nowy klient otrzymuje 5% na swoje pierwsze zamówienie, a do Twojej skarbonki wpada dodatkowe 10 zł  za każdego nowego członka paczki!

GastroPaczka © 2021