Promocja!🌞 -24% na wszystkie zamówienia z kodem LIPIEC24 😎 -28% na zamówienia min. 20 dni z kodem LIPIEC28

-19

dni
:

14

godz.
:

52

min.
:

58

sek.

Kto pyta, nie błądzi!

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Tutaj znajdziesz odpowiedzi

1 Jak mogę wybrać posiłki w diecie?

Jeśli chcesz wybierać posiłki musisz posiadać aktywną dietę Wybór menu lub Wybór menu Plus. Po opłaceniu zamówienia zaloguj się do swojego Panelu Klienta. W kalendarzu diety wybierz dzień do zmiany i dokonaj wyboru. Menu zwykle jest dostępne już na 7 dni przed dostawą, a modyfikacje możesz wprowadzić najpóźniej na 3 dni przed dostawą do godziny 19:00 (w soboty do 14:00).

2 Jak zamówić dodatki do diety?

Dodatki do aktywnej diety możesz dodać po zalogowaniu się do swojego Panelu Klienta. Wybierz dzień do edycji w kalendarzu diety i przejdź w dół strony, do strefy dodatków. Dodaj wybrane pozycje do koszyka, a następnie opłać zamówienie. Jeśli dopiero składasz zamówienie, strefę dodatków znajdziesz w kroku 2.

3 Czy mogę przełożyć dostawę na inny termin?

Tak, zrobisz to samodzielnie w Panelu Klienta. Zaloguj się do swojego konta i wybierz dzień do zmiany. W “szczegółach dnia” wybierz opcję „ołówka” obok daty i wybierz na kalendarzu nowy termin dostawy. Takie zmiany możesz wprowadzić najpóźniej na 3 dni przed dostawą do godziny 19:00 (w soboty do 14:00).

4 Czy mogę zmienić adres dostawy w trakcie korzystania z diety?

Jasne! Zaloguj się do swojego konta i wybierz dzień do zmiany. W “szczegółach dnia” wybierz opcję „ołówka” obok adresu i dodaj nowy adres. Następnie w kalendarzu dni dla tej zmiany. Taka modyfikacja także jest możliwa najpóźniej na 3 dni przed dostawą do godziny 19:00 (w soboty do 14:00).

5 Czy mogę zmienić rodzaj, wariant lub kaloryczność diety w trakcie korzystania z niej?

Jak najbardziej! Wystarczy zalogować się do Panelu Klienta w aplikacji Gastro Paczka. W kalendarzu wybierasz dzień, od którego chcesz dokonać zmiany, a w “szczegółach dnia”, klikając w ołówek możesz wybrać inny rodzaj/wariant/kaloryczność diety. Takie zmiany można wprowadzać najpóźniej 3 dni przed planowaną dostawą do godziny 19:00 (a w soboty do 14:00).

6 Czy mogę kupić więcej niż 1 dietę w jednym zamówieniu?

Oczywiście! W ostatnim kroku zamówienia wybierz przycisk “dodaj kolejną dietę” i gotowe 😊

7 Gdzie znajdę skład posiłku oraz zawartość makroskładników?

Te informacje znajdziesz w swoim Panelu Klienta – szczegółowo skład, ale także kaloryczność, alergeny oraz zawartość makroskładników.

8 Posiadam punkty w skarbonce – jak mogę użyć ich do obniżenia wartości zamówienia?

W ostatnim kroku zamówienia “Podsumowanie” znajdziesz opcję “wykorzystaj punkty ze skarbonki” – zaznacz ją i ciesz się jeszcze większym rabatem!😊

9 Jak działa skarbonka?

Punkty zgromadzone w skarbonce zmniejszają wartość kolejnego zamówienia, jeśli sobie tego życzysz. Każde 100 punktów wymienisz na rabat w wysokości 1zł. Za co możesz zdobywać punkty?

1. Zamów dietę …

… na dłużej – to się opłaca! Za każde wydane 100 zł do Twojej skarbonki trafia 2,50 zł. To znaczy, że średnio każde 20 klasycznych dni daje Ci 1 dzień diety gratis! Fajnie? Pewnie, że fajnie! Rabat wykorzystasz na swoje kolejne zamówienie.

2. Oceniaj

Za każdą ocenę do Twojej skarbonki trafia 25 punktów. W naszej paczce chcemy wiedzieć, co lubisz! Oceniaj swoje posiłki w skali od 1 do 5 gwiazdek i pozwól nam dowiedzieć się, jakie smaki pasują Ci najbardziej.

3. Zapraszaj

Poleć nas rodzinie, znajomym i wszystkim, którzy powinni dołączyć do naszej paczki. Kod polecający znajdziesz po zalogowaniu na swoim koncie. Jak to działa? Nowy klient otrzymuje 5% na swoje pierwsze zamówienie, a do Twojej skarbonki wpada dodatkowe 10 zł za każdego nowego członka paczki!

GastroPaczka © 2025
Please add menu to "primary" location.