Kto pyta, nie błądzi!

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Czy mogę kupić więcej niż 1 dietę w jednym zamówieniu?

Oczywiście! W ostatnim kroku zamówienia wybierz przycisk “Dodaj nowe zamówienie” i gotowe:)

Gdzie znajdę skład posiłku oraz zawartość makroskładników?

Na każdym daniu znajdziesz nie tylko opisany szczegółowo skład, ale także kaloryczność, alergeny oraz zawartość makroskładników.

Dlaczego mogę złożyć zamówienie z 3-dniowym wyprzedzeniem?

Ponieważ dzięki temu znamy dokładną ilość składników potrzebnych do przygotowania konkretnej liczby posiłków. Wspieramy świadome jedzenie oraz ograniczenie marnowania żywności. Gwarantuje to pełne wykorzystanie zamówionych produktów, a Ty masz pewność, że wszystko jest zawsze świeże, bo składniki do naszych potraw zamawiamy na bieżąco.

Co jeśli wyjeżdżam, a mam wykupiony pakiet?

Zawsze masz możliwość zawieszenia pakietu, przełożenia go na inny dzień lub wprowadzenia zmiany adresu dostawy. Możesz zrobić to samodzielnie w Panelu Klienta 24/7 lub skontaktować się z naszym Biurem Obsługi pod adresem biuro@gastropaczka.pl w godzinach naszej pracy.

Chciałbym zmienić rodzaj zamówionego pakietu i wypróbować inne menu. Czy jest taka możliwość?

Jasne! Możesz zrobić to samodzielnie w Panelu Klienta 24/7 lub skontaktować się z naszym Biurem Obsługi pod adresem biuro@gastropaczka.pl w godzinach naszej pracy. W przypadku zmiany zamówienia na pakiet o wyższej wartości cenowej system będzie wymagał od Ciebie dopłaty. W przypadku zmiany zamówienia na pakiet o niższej wartości cenowej do Twojego konta zostanie przypisana ilość punktów odpowiadająca różnicy wynikającej z cennika. Punkty te nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny.

W mojej skarbonce posiadam dodatkowe punkty. Jak mogę je wykorzystać?

Punkty zgromadzone w skarbonce zmniejszają wartość kolejnego zamówienia, jeśli sobie tego życzysz. Każde 100 punktów wymienisz na rabat w wysokości 1zł. Za co możesz zdobywać punkty?
1. Zamów dietę ...
… na dłużej - to się opłaca! Za każde wydane 100 zł do Twojej skarbonki trafia 5 zł. To znaczy,  że średnio każde 20 klasycznych dni daje Ci 1 dzień diety gratis! Fajnie? Pewnie, że fajnie!  Rabat wykorzystasz na swoje kolejne zamówienie.
2. Oceniaj
Za każdą ocenę do Twojej skarbonki trafia 25 punktów. W naszej paczce chcemy wiedzieć,  co lubisz! Oceniaj swoje posiłki w skali od 1 do 5 gwiazdek i pozwól nam dowiedzieć się,  jakie smaki pasują Ci najbardziej.
3. Zapraszaj
Poleć nas rodzinie, znajomym i wszystkim, którzy powinni dołączyć do naszej paczki.  Kod polecający znajdziesz po zalogowaniu na swoim koncie. Jak to działa? Nowy klient otrzymuje 5% na swoje pierwsze zamówienie, a do Twojej skarbonki wpada dodatkowe 10 zł  za każdego nowego członka paczki!

GastroPaczka © 2021