Wydłużamy Black Week: 7% rabatu na wszystko i podwójny cashback! Skorzystaj z promocji Do końca akcji zostało: 00 dni 23 godzin 25 minut 51 sekund

Dieta Keto

Jedz tłuszcz, aby spalać tłuszcz!
Dieta keto oparta jest na wysokiej zawartości tłuszczów zwierzęcych oraz roślinnych. Może być stosowana zarówno przy adaptacji jak i już w stanie ketozy. Stosowanie diety keto zalecamy skonsultować z lekarzem.

Makroskładniki w Diecie Keto:

Białko:
ok 15-25%
Węglowodany:
5-10%
Tłuszcz:
ok 65%-85%

Cena za 1 dzień od: 40,99 zł

Dieta komponowana jest przez specjalistów.
Zobacz menu na najbliższe dni!
Zobacz menu
Chcesz ograniczyć apetyt i zredukować nadmierną tkankę tłuszczową? Żadna z dotychczasowych diet nie przyniosła oczekiwanego rezultatu? Chcesz ograniczyć spożycie węglowodanów?
Jeśli odpowiedź na co najmniej jedno z powyższych pytań jest twierdząca – dieta Keto może być odpowiednim rozwiązaniem dla Ciebie!

Dieta Keto występuje w wariantach:

3 posiłki

śniadanie, obiad, kolacja
1300, 1500, 1750, 2100, 2350, 2550 kcal

4 posiłki

śniadanie, obiad, przekąska, kolacja
1600, 1800, 2050, 2350, 2550, 2800, 3000 kcal

Catering ketogeniczny oparty jest na mięsie, rybach, jajach, a także warzywach oraz owocach o niskiej zawartości węglowodanów. Główny udział w keto cateringu powinny mieć produkty dużą ilością tłuszczu, co wbrew obawom osób początkujących, nie zaszkodzi odchudzaniu, a wprowadzi organizm w stan ketozy. Dieta KETO dostępna jest w 3 i 4 posiłkach, w kilku wariantach kalorycznych.

Dieta Keto polecana jest:


Sportowcom

osobom mającym problem z przyswajaniem węglowodanów

osobom z chorobami degeneracyjnymi (np. Alzhaimer)

osobom z nadmierną tkanką tłuszczową
Pamiętaj, że stosowanie diety ketogenicznej należy skonsultować z lekarzem.

Korzyści ze stosowania diety keto:

  • niska zawartość węglowodanów
  • skutecznie walczy z nadmierną tkanką tłuszczową
  • u osób na diecie keto stwierdzono: zwiększone uczucie sytości, polepszenie samopoczucia, większą efektywność w pracy oraz na treningach

Dieta ketogeniczna oparta jest na wysokiej zawartości tłuszczów zwierzęcych oraz roślinnych. Może być stosowana zarówno przy adaptacji jak i już w stanie ketozy.
Jest to sposób odżywiania, który zakłada zwiększenie podaży tłuszczów przy jednoczesnym ograniczeniu spożywania węglowodanów. Stosowana jest ona najczęściej w celu obniżenia masy ciała, redukcji tkanki tłuszczowej i przy leczeniu wielu chorób. Podczas korzystania z diety ketogenicznej dochodzi do procesu rozpadu tłuszczów, czyli tzw. ketozy. Stan ketozy polega na tym, że w związku z niedoborami glukozy (czyli węglowodanów) organizm uczy się pozyskiwać energię z alternatywnych źródeł. Dzięki temu organizm zaczyna spalać nie tylko tłuszcze pochodzące z pokarmów, ale z czasem także tłuszcze nagromadzone w naszej tkance tłuszczowej. Jemy tłuszcze po to, aby spalać nasz własny tłuszcz. W wyniku tego procesu stężenie ciał ketonowych we krwi jest dużo większe niż stężenie glukozy. Przy odpowiednio zbilansowanej diecie i niskiej ilości węglowodanów, zahamowane zostaje uczucie głodu. Mimo działań zdrowotnych – ważna jest opieka lekarska oraz regularne powtarzanie wyników badań. Przy początkowej fazie przejścia w stan ketozy mogą pojawić się dolegliwości w postaci bólu głowy, zaparć czy ospałości. Jest to normalny efekt spowodowany nagłą zmianą sposobu odżywiania. Niemniej, dieta ta bez nadzoru lekarza i dietetyka może mieć negatywny wpływ na zdrowie.

GastroPaczka © 2021