Dieta Keto

Jedz tłuszcz, aby spalać tłuszcz!
Dieta keto oparta jest na wysokiej zawartości tłuszczów zwierzęcych oraz roślinnych. Może być stosowana zarówno przy adaptacji jak i już w stanie ketozy. Stosowanie diety keto zalecamy skonsultować z lekarzem.

Makroskładniki w Diecie Keto:

Białko:
ok 15-25%
Węglowodany:
5-10%
Tłuszcz:
ok 65%-85%

Cena za 1 dzień od: 40,99 zł

Dieta komponowana jest przez specjalistów.
Zobacz menu na najbliższe dni!
Zobacz menu
Chcesz ograniczyć apetyt i zredukować nadmierną tkankę tłuszczową? Żadna z dotychczasowych diet nie przyniosła oczekiwanego rezultatu? Chcesz ograniczyć spożycie węglowodanów?
Jeśli odpowiedź na co najmniej jedno z powyższych pytań jest twierdząca – dieta Keto może być odpowiednim rozwiązaniem dla Ciebie!

Dieta Keto występuje w wariantach:

3 posiłki

śniadanie, obiad, kolacja
1300, 1500, 1750, 2100, 2350, 2550 kcal

4 posiłki

śniadanie, obiad, przekąska, kolacja
1600, 1800, 2050, 2350, 2550, 2800, 3000 kcal

Catering ketogeniczny oparty jest na mięsie, rybach, jajach, a także warzywach oraz owocach o niskiej zawartości węglowodanów. Główny udział w keto cateringu powinny mieć produkty dużą ilością tłuszczu, co wbrew obawom osób początkujących, nie zaszkodzi odchudzaniu, a wprowadzi organizm w stan ketozy. Dieta KETO dostępna jest w 3 i 4 posiłkach, w kilku wariantach kalorycznych.

Dieta Keto polecana jest:


Sportowcom

osobom mającym problem z przyswajaniem węglowodanów

osobom z chorobami degeneracyjnymi (np. Alzhaimer)

osobom z nadmierną tkanką tłuszczową
Pamiętaj, że stosowanie diety ketogenicznej należy skonsultować z lekarzem.

Korzyści ze stosowania diety keto:

  • niska zawartość węglowodanów
  • skutecznie walczy z nadmierną tkanką tłuszczową
  • u osób na diecie keto stwierdzono: zwiększone uczucie sytości, polepszenie samopoczucia, większą efektywność w pracy oraz na treningach

Dieta ketogeniczna oparta jest na wysokiej zawartości tłuszczów zwierzęcych oraz roślinnych. Może być stosowana zarówno przy adaptacji jak i już w stanie ketozy.
Jest to sposób odżywiania, który zakłada zwiększenie podaży tłuszczów przy jednoczesnym ograniczeniu spożywania węglowodanów. Stosowana jest ona najczęściej w celu obniżenia masy ciała, redukcji tkanki tłuszczowej i przy leczeniu wielu chorób. Podczas korzystania z diety ketogenicznej dochodzi do procesu rozpadu tłuszczów, czyli tzw. ketozy. Stan ketozy polega na tym, że w związku z niedoborami glukozy (czyli węglowodanów) organizm uczy się pozyskiwać energię z alternatywnych źródeł. Dzięki temu organizm zaczyna spalać nie tylko tłuszcze pochodzące z pokarmów, ale z czasem także tłuszcze nagromadzone w naszej tkance tłuszczowej. Jemy tłuszcze po to, aby spalać nasz własny tłuszcz. W wyniku tego procesu stężenie ciał ketonowych we krwi jest dużo większe niż stężenie glukozy. Przy odpowiednio zbilansowanej diecie i niskiej ilości węglowodanów, zahamowane zostaje uczucie głodu. Mimo działań zdrowotnych – ważna jest opieka lekarska oraz regularne powtarzanie wyników badań. Przy początkowej fazie przejścia w stan ketozy mogą pojawić się dolegliwości w postaci bólu głowy, zaparć czy ospałości. Jest to normalny efekt spowodowany nagłą zmianą sposobu odżywiania. Niemniej, dieta ta bez nadzoru lekarza i dietetyka może mieć negatywny wpływ na zdrowie.

GastroPaczka © 2021