-10% na wszystkie pakiety z kodem: GASTRO10 - zamów online. Do końca promocji zostało: 02 dni 16 godzin 54 minut 8 sekund

DIETA KETO

Jedz tłuszcz, aby spalać tłuszcz! Dieta keto oparta jest na wysokiej zawartości tłuszczów zwierzęcych oraz roślinnych. Może być stosowana zarówno przy adaptacji jak i już w stanie ketozy. Stosowanie diety keto zalecamy skonsultować z lekarzem.

Makroskładniki w Diecie Keto:

Białko:
ok 15-25%
Węglowodany:
ok 5-10%
Tłuszcz:
ok 65%-85%

Cena za 1 dzień od: 44,49 zł

Zamów online
Dieta komponowana jest przez specjalistów.
Zobacz menu na najbliższe dni!
Sprawdź menu
Chcesz ograniczyć apetyt i zredukować nadmierną tkankę tłuszczową? Żadna z dotychczasowych diet nie przyniosła oczekiwanego rezultatu? Chcesz ograniczyć spożycie węglowodanów?
Jeśli odpowiedź na co najmniej jedno z powyższych pytań jest twierdząca – dieta Keto może być odpowiednim rozwiązaniem dla Ciebie!

Dieta Keto polecana jest:

Sportowcom

Osobom mającym problem z przyswajaniem węglowodanów

osobom z chorobami degeneracyjnymi (np. Alzhaimer)

Osobom z nadmierną tkanką tłuszczową

Pamiętaj, że stosowanie diety ketogenicznej należy skonsultować z lekarzem

Korzyści ze stosowania diety Keto:

  1. Niska zawartość węglowodanów
  2. Skutecznie walczy z nadmierną tkanką tłuszczową
  3. U osób na diecie keto stwierdzono: większe uczucie sytości, polepszenie samopoczucia, większą efektywność w pracy oraz na treningach
Dieta ketogeniczna oparta jest na wysokiej zawartości tłuszczów zwierzęcych oraz roślinnych. Może być stosowana zarówno przy adaptacji jak i już w stanie ketozy. Jest to sposób odżywiania, który zakłada zwiększenie podaży tłuszczów przy jednoczesnym ograniczeniu spożywania węglowodanów. Stosowana jest ona najczęściej w celu obniżenia masy ciała, redukcji tkanki tłuszczowej i przy leczeniu wielu chorób. Podczas korzystania z diety ketogenicznej dochodzi do procesu rozpadu tłuszczów, czyli tzw. ketozy. Stan ketozy polega na tym, że w związku z niedoborami glukozy (czyli węglowodanów) organizm uczy się pozyskiwać energię z alternatywnych źródeł. Dzięki temu organizm zaczyna spalać nie tylko tłuszcze pochodzące z pokarmów, ale z czasem także tłuszcze nagromadzone w naszej tkance tłuszczowej. Jemy tłuszcze po to, aby spalać nasz własny tłuszcz. W wyniku tego procesu stężenie ciał ketonowych we krwi jest dużo większe niż stężenie glukozy. Przy odpowiednio zbilansowanej diecie i niskiej ilości węglowodanów, zahamowane zostaje uczucie głodu. Mimo działań zdrowotnych – ważna jest opieka lekarska oraz regularne powtarzanie wyników badań. Przy początkowej fazie przejścia w stan ketozy mogą pojawić się dolegliwości w postaci bólu głowy, zaparć czy ospałości. Jest to normalny efekt spowodowany nagłą zmianą sposobu odżywiania. Niemniej, dieta ta bez nadzoru lekarza i dietetyka może mieć negatywny wpływ na zdrowie.
GastroPaczka © 2022