Nowy panel
Gastro Paczki

W nowym panelu klienta możesz jeszcze łatwiej zarządzać swoim zamówieniem i to 24/7. Chcesz zmienić adres dostawy? A może wypróbować inny pakiet? Żaden problem! Zobacz jak łatwo i szybko to zrobisz.

Rozwiń pytanie i sprawdź jak zarządzać zamówieniem

Jak dodać kolejną dietę do zamówienia

To proste! Po skonfigurowaniu pierwszej paczki, w ostatnim kroku zamówienia kliknij przycisk “DODAJ KOLEJNĄ DIETĘ” i zamów kolejny pakiet. Dzięki temu zyskasz rabat 4 zł/dzień. W końcu #wPaczceRaźniej i taniej.

Jak zmienić adres dostawy?

Gastro Paczka chętnie pojedzie z Tobą w każdą podróż. Aby zmienić adres dostawy, zaloguj się na swoim koncie. W kalendarzu wybierz dzień, w którym chcesz dokonać zmian. W szczegółach zamówienia przy adresie wybierz ikonę rysika i edytuj swoje zamówienie. Możesz wybrać adres, który masz już zapisany na swoim koncie lub dodać nowy klikając w przycisk “dodaj adres”. Zmień adres na jeden lub wiele dni. Pamiętaj, żeby zapisać zmiany!

Jak przenieść dzień diety?

Zaloguj się na swoim koncie. W kalendarzu wybierz dzień, który chcesz zmienić. W szczegółach zamówienia wybierz ikonę rysika przy dacie i edytuj dni dostaw na takie, które Ci pasują.

Jak zmienić wariant rodzaj, lub kaloryczność diety

Zaloguj się na swoim koncie. W kalendarzu wybierz dzień, który chcesz zmodyfikować. W szczegółach zamówienia przy rodzaju diety, wybierz ikonę rysika i edytuj swoje zamówienie. W tym miejscu możesz zmienić rodzaj, wariant lub kaloryczność.

Zmień swoją dietę na jeden lub wiele dni. Pamiętaj, żeby zapisać zmiany!

Jak pobrać fakturę za zamówienie?

Zaloguj się na swoim koncie. W górnym menu kliknij w przycisk “Historia zamówień”. Znajdziesz tam wszystkie swoje dotychczasowe zamówienia i wystawione faktury. Możesz przypomnieć sobie początki w naszej paczce 😊

Mam kilka diet na jednym koncie,jak mogę sprawdzić ich szczegóły?

Wystarczy, że zalogujesz się na swoim koncie, a następnie nad kalendarzem wybierzesz dietę, której szczegóły chcesz sprawdzić. Pamiętaj, że jeśli chcesz wprowadzić zmiany w całym zamówieniu, a na koncie posiadasz więcej niż 1 dietę, musisz zapisać zmiany na każdej z nich.

Jak mogę wykorzystać punkty?

Punkty możesz wykorzystać jako rabat na swoje zamówienie. Możesz też zapłacić nimi za zmiany wprowadzane w panelu klienta. Każde 1000 punktów to 10 zł w Twojej skarbonce. Opłaca się je zbierać.

Gdzie znajdę numer klienta?

Kliknij w 3 kreski w prawym górnym rogu, a następnie w “Ustawienia konta”. Numer ID odpowiada numerowi klienta.

Jak mogę przedłużyć swoje zamówienie?

To bardzo proste! Wystarczy, że po zalogowaniu do panelu klienta wejdziesz w “Moje zamówienia”, a następnie naciśniesz button “Zamów tę dietę ponownie”.

System automatycznie doda do koszyka dietę, którą miałeś do tej pory. Dzięki temu odnowienie zamówienia to tylko kilka kliknięć, bez konieczności konfigurowania go od początku.

GastroPaczka © 2024