W nowym panelu klienta możesz jeszcze łatwiej zarządzać swoim zamówieniem i to 24/7. Chcesz zmienić adres dostawy? A może wypróbować inny pakiet? Żaden problem! Zobacz jak łatwo i szybko to zrobisz.
To proste! Po skonfigurowaniu pierwszej paczki, w ostatnim kroku zamówienia kliknij przycisk “DODAJ KOLEJNĄ DIETĘ” i zamów kolejny pakiet. Dzięki temu zyskasz rabat 4 zł/dzień. W końcu #wPaczceRaźniej i taniej.
Gastro Paczka chętnie pojedzie z Tobą w każdą podróż. Aby zmienić adres dostawy, zaloguj się na swoim koncie. W kalendarzu wybierz dzień, w którym chcesz dokonać zmian. W szczegółach zamówienia przy adresie wybierz ikonę rysika i edytuj swoje zamówienie. Możesz wybrać adres, który masz już zapisany na swoim koncie lub dodać nowy klikając w przycisk “dodaj adres”. Zmień adres na jeden lub wiele dni. Pamiętaj, żeby zapisać zmiany!
Zaloguj się na swoim koncie. W kalendarzu wybierz dzień, który chcesz zmienić. W szczegółach zamówienia wybierz ikonę rysika przy dacie i edytuj dni dostaw na takie, które Ci pasują.
Zaloguj się na swoim koncie. W kalendarzu wybierz dzień, który chcesz zmodyfikować. W szczegółach zamówienia przy rodzaju diety, wybierz ikonę rysika i edytuj swoje zamówienie. W tym miejscu możesz zmienić rodzaj, wariant lub kaloryczność.
Zmień swoją dietę na jeden lub wiele dni. Pamiętaj, żeby zapisać zmiany!
Zaloguj się na swoim koncie. W górnym menu kliknij w przycisk “Historia zamówień”. Znajdziesz tam wszystkie swoje dotychczasowe zamówienia i wystawione faktury. Możesz przypomnieć sobie początki w naszej paczce 😊
Wystarczy, że zalogujesz się na swoim koncie, a następnie nad kalendarzem wybierzesz dietę, której szczegóły chcesz sprawdzić. Pamiętaj, że jeśli chcesz wprowadzić zmiany w całym zamówieniu, a na koncie posiadasz więcej niż 1 dietę, musisz zapisać zmiany na każdej z nich.
Punkty możesz wykorzystać jako rabat na swoje zamówienie. Możesz też zapłacić nimi za zmiany wprowadzane w panelu klienta. Każde 1000 punktów to 10 zł w Twojej skarbonce. Opłaca się je zbierać.
Kliknij w 3 kreski w prawym górnym rogu, a następnie w “Ustawienia konta”. Numer ID odpowiada numerowi klienta.
To bardzo proste! Wystarczy, że po zalogowaniu do panelu klienta wejdziesz w “Moje zamówienia”, a następnie naciśniesz button “Zamów tę dietę ponownie”.
System automatycznie doda do koszyka dietę, którą miałeś do tej pory. Dzięki temu odnowienie zamówienia to tylko kilka kliknięć, bez konieczności konfigurowania go od początku.